W piątkowy wieczór ponad 2,2 mln widzów bawiło się wraz z wiernymi fanami muzyki tanecznej w Kobylnicy. Transmisja koncertu na antenach Telewizji POLSAT oraz Disco Polo Music przyciągnęła przed telewizory co piątego oglądającego. Obie stacje zgromadziły udziały w rynku na poziomie 18,3% wśród wszystkich badanych oraz 21,3% w grupie komercyjnej. Disco Hit Festival był najchętniej oglądaną pozycją programową w tym paśmie.
Z kolei Przebojowe Lato Radia Zet i Polsatu oglądały w niedzielny wieczór prawie dwa miliony widzów. Polsat zanotował 14-procentowe - wśród wszystkich oglądających i 16-procentowe - w grupie komercyjnej udziały w rynku, co podobnie jak w piątkowy wieczór, pozwoliło mu uzyskać pozycję lidera pasma.
Zobacz także:
Za nami Przebojowe Lato Radia Zet i Polsatu 2017
Piękni i Młodzi wygrali plebiscyt na Hit Lata 2017!