2017-11-23

Jarosław Gugała: Pomaganie jest przyjemne. Przekonaj się!

0

6 grudnia o godz. 18:45 wyemitowano Mikołajkowy Blok Reklamowy w Polsacie. - Jest wiele dzieci, którym inaczej się nie da pomóc. To absolutnie niezbędne - powiedział POLSAT.PL Jarosław Gugała.

Już po raz czternasty, nie wychodząc z domów, widzowie mogli pomóc chorym dzieciom - podopiecznym Fundacji Polsat. Wystarczyło oglądać Mikołajkowy Blok Reklamowy. Specjalny zestaw reklam był emitowany na antenie Telewizji POLSAT, a także w telewizji internetowej IPLA, tradycyjnie 6 grudnia o godz. 18:45. Wpływy z Mikołajkowego Bloku Reklamowego obliczone na podstawie wyników oglądalności, zostały przekazane w całości na leczenie i rehabilitację chorych dzieci. We wcześniejszych trzynastu edycjach kampanii udało się zebrać ponad 16,3 miliona złotych.

Jedną z twarzy tej akcji jest dziennikarz i prezenter Polsatu, Jarosław Gugała. - Uważam, że warto wykraczać w ten sposób poza nasze codzienne obowiązki, poza zawodową rutynę - wskazał prowadzący główne wydanie „Wydarzeń”. - Mamy później wielką satysfakcję, kiedy dowiadujemy się, ile osób oglądało ten blok i ilu potrzebujących otrzyma dzięki temu pomoc. To absolutnie niezbędne, bo w służbie zdrowia ciągle brakuje pieniędzy, a niektóre terapie są bardzo drogie. To jedna z niewielu szans dla tych dzieciaków, aby mogły godnie, po ludzku żyć - dodał w rozmowie z POLSAT.PL.

Do momentu emisji Mikołajkowego Bloku Reklamowego 2017 Fundacja Polsat objęła swoją pomocą 31 332 małych pacjentów oraz wsparła finansowo 1204 szpitale i ośrodki medyczne w całym kraju. Zostały one wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny.

- To bardzo skuteczna akcja. Najlepiej wiedzą o tym właśnie ci, którzy później te pieniądze rozdysponowują. To są grube miliony, które pomogły bardzo wielu polskim rodzinom - podkreślił Jarosław Gugała. - Wystarczy tylko włączyć telewizor. Dlatego to tak dobry pomysł. Ludzie to wiedzą i rekordowo wielu ogląda, bo dzięki temu zbiera się więcej pieniędzy. To niewielki wysiłek, a w ten sposób każdy dodaje coś od siebie - zaznaczył prezenter.

W Świętego Mikołaja tradycyjnie już wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski. Wspomogli go, poza Jarosławem Gugałą, dziennikarze redakcji Wydarzeń, Polsat News i Polsat Sport. W tym roku byli to: Dorota Gawryluk, Magdalena Hykawy, Karolina Szostak, Bartosz Kwiatek oraz Andrzej Wyrwiński.

- To, co widać na ekranie, to oczywiście tylko niewielka część pracy, bo żeby to wszystko zorganizować, trzeba wybudować wielką machinę. A to wymaga wysiłku od organizatorów i wykonawców. Ale to przyjemna praca, którą wykonujemy od lat i nie wyobrażam sobie, byśmy mieli przestać - podsumował Jarosław Gugała.

Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat pod adresem: www.fundacjapolsat.pl.

„Mikołajkowy Blok Reklamowy” został wyemitowany w środę 6 grudnia o godz. 18:45 w Telewizji POLSAT oraz IPLA.TV.

Zobacz także:
6 grudnia Mikołajkowy Blok Reklamowy. Oglądaj! Pomagaj!
Dorota Gawryluk: Dawanie czyni nas lepszymi
Kto jest Świętym Mikołajem? To Krzysztof Kowalewski

Komentarze
© Polsat 2018