Wielkie koncerty muzyczne i festiwale, widowiska kabaretowe, transmisje z najważniejszych wydarzeń sportowych, a także rozrywka, filmy, seriale oraz rzetelna informacja i publicystyka to elementy programowe, które w dużej mierze rzutowały na doskonały wynik stacji ze wszystkich badanych. Wśród dwudziestu pozycji programowych z najwyższą widownią w ubiegłym roku na antenie Telewizji POLSAT, znalazły się m.in. mecze eliminacji Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej 2018, Wydarzenia, serial „W rytmie serca” oraz „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami”, spotkania Polaków w piłkarskich Mistrzostwach Europy U-21 oraz mecze siatkarzy.
Wśród stacji grupy Polsat największe wzrosty zanotowały: Super Polsat - wzrost o 140%, przy udziałach 0,84% w grupie 16-49 i 0,78% w grupie 4+ oraz TV4 - wzrost o 12%, przy udziałach 4,1% w obu grupach audytoryjnych w 2017 roku. Najchętniej oglądaną stacją sportową w grupie 16-49 pozostaje Polsat Sport, który w ubiegłym roku osiągnął wynik na poziomie 0,35% SHR.
Cała Grupa Polsat w grupie 4+ zanotowała 22,99% (wzrost rok do roku o 0,41%), zaś w grupie komercyjnej 16-49 zakończyła mijający rok z wynikiem 24,39%.