Charytatywna akcja Telewizji Polsat i biura reklamy Polsat Media przyniosła ponownie bardzo dobry wynik. W 2024 roku Mikołajkowy Blok Reklamowy zgromadził przed telewizorami ponad 3,4 miliona widzów, co przełożyło się na kwotę ponad 2,4 mln złotych na pomoc podopiecznym Fundacji Polsat. Dziękujemy!
News
Już po raz 21. widzowie włączyli się w tę wyjątkową akcję. Tradycyjnie, jak co roku, 6 grudnia o godz. 18:45 wyemitowane zostało specjalne pasmo reklamowe. Całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat, oraz na remont placówek medycznych.
Krystyna Aldridge-Holc mówiła o ważnych akcjach charytatywnych w „halo tu polsat”. Oprócz wyróżnionej właśnie nagrodą „DNA - bo pomaganie mamy w genach” pomocy Fundacji Polsat powodzianom, wiele uwagi poświęciła Mikołajkowemu Blokowi Reklamowemu. 21. edycja akcji już w piątek 6 grudnia o godz. 18:45 w Polsacie. Bądź z nami przed ekranem!
Włącz Polsat i razem z gwiazdami wspieraj dzieci, podopiecznych Fundacji Polsat! Oprócz Julii Żugaj wśród ambasadorów akcji są ulubione gwiazdy widzów, m.in.: Patricia Kazadi, Katarzyna Cichopek, Maciej Kurzajewski, Maciej Rock, Agnieszka Hyży, Krzysztof Ibisz i Adam Zdrójkowski. Sprawmy, żeby święta były wyjątkowym czasem dla potrzebujących dzieci.