Co ważne, Polsat jako jedyny w grupie 4+ zanotował wzrost oglądalności wśród czterech głównych anten ogólnopolskich względem marca ubiegłego roku. W grupie komercyjnej z wynikiem 12,9% Polsat znalazł się na drugim miejscu.
Stacja zanotowała wzrost udziałów względem marca ub. zarówno w grupie komercyjnej z 12,4% na 12,9%, jak i w grupie wszystkich badanych z 11% na 11,6%.
Wśród najchętniej oglądanych pozycji programowych na antenie Polsatu w marcu znalazły się m.in. mecz eliminacji MŚ 2018, Czarnogóra - Polska (6,9 mln widzów), „Dancing with the Stars. Taniec z Gwiazdami” - 31 marca (2,8 mln widzów), „Kabaret na Żywo” - 5 marca (2,6 mln widzów), „The Brain. Genialny umysł” - 7 marca (2,6 mln widzów) oraz „Wydarzenia” - 5 marca (2,8 mln widzów).