Nowe technologie zmieniają nasze życie, naszą percepcję, nasze zwyczaje. W tym natłoku informacji, bodźców oraz nośników trudno jest o atencję ludzi. Trudno jest dotrzeć do nich z komunikatem... Postanowiliśmy zwiększyć swoje szanse, wpisując się w obecne trendy w komunikacji. Mikołajkowy Blok Reklamowy chce dotrzeć do jak największej ilości osób!
Do nagłośnienia zaangażowaliśmy formy oraz nośniki komunikacji, jakich dotychczas nie wykorzystywaliśmy - DOOH, we współpracy ze Screen Network, w tym nośniki Super Screen na pl. Unii Lubelskiej, czy na hotelu Marriott w centrum Warszawy oraz możliwości komunikacyjne w jednej z ogólnopolskich sieci kin (Cinema City). Przechodnie, kierowcy, pasażerowie, klienci centrów handlowych czy miłośnicy kina - wszystkich chcemy zmotywować do wspólnego oglądania Mikołajkowego Bloku Reklamowego!
Im więcej nas będzie przed telewizorami z włączonym Polsatem 6 grudnia o godz. 18:45, tym więcej pieniędzy pozyskamy na wsparcie podopiecznych Fundacji Polsat.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 35 610 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 218 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 237 780 433, 77 złotych.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl
„Mikołajkowy Blok Reklamowy 2019” w piątek 6 grudnia o godz. 18:45 w Telewizji POLSAT.