Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat
Mikołajkowy Blok Reklamowy wyemitowany 6 grudnia o godzinie 18:45 obejrzało ponad 5 milionów widzów. Żeby zostać świętym Mikołajem, nie trzeba było nawet wychodzić z domu - wystarczyło włączyć o tej godzinie Telewizję POLSAT. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 31%, a w grupie 16-49 ponad 37%!
Według oficjalnych danych zebrano kwotę 1.213.352,69 złotych! W całości zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji POLSAT.
Wdzięczne za okazane wsparcie dzieci przesyłają swoje podziękowania do firm: Allegro.pl sp. z o.o., Coca Cola Services, Cyfrowy Polsat S.A., HUAWEI Polska Sp. z o.o., Mars Polska Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., Netflix International B.V., NIVEA Polska Sp. z o.o., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., PZU S.A., Polkomtel Sp. z o.o., Santander Bank Polska S.A., SMYK Sp. z o.o.
- Po raz kolejny wszyscy pokazaliśmy, że pomaganie to prosty gest, zwłaszcza w magicznym czasie, jakim jest szósty grudnia. Cieszymy się, że tak ogromna rzesza osób usiadła w piątek przed telewizorami i obejrzała Mikołajkowy Blok Reklamowy. Dzięki temu udało się zebrać fundusze na leczenie i wsparcie chorych dzieci. Gdy przychodzi podsumowanie tej akcji, za każdym razem widzimy, że chęć pomagania jest czymś naturalnym i widzowie Polsatu są tego najlepszym przykładem. To dzięki wam, drodzy widzowie, po raz kolejny ogromna liczba naszych podopiecznych otrzyma tak konieczną dla nich pomoc. Jeszcze raz wszystkim bardzo dziękujemy! - powiedziała Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat były emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia z udziałem gwiazd, które zachęcały do włączenia Polsatu podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Dodatkowo akcja była komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH, należących do Screen Network, w sieci kin Cinema City, telewizji hybrydowej HbbTV oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat. Jak co roku zasada była prosta: im więcej nas przed telewizorami, tym większą kwotę uda się zebrać dla potrzebujących dzieci.
Podczas dotychczasowych szesnastu edycji Mikołajkowego Bloku Reklamowego udało się zebrać już ponad 20 milionów złotych, które w całości przekazywane są na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji. Po raz kolejny Świętego Mikołaja, w którego wcielił się aktor Krzysztof Kowalewski, wspomogli dziennikarze redakcji „Wydarzeń”, Polsat News i Polsat Sport oraz gwiazdy produkcji znanych z anteny Polsatu. W tym roku byli to: Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki - Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała. W spotach towarzyszących kampanii wzięli udział: Anita Sokołowska, Joanna Liszowska, Barbara Kurdej-Szatan wraz z mężem Rafałem, Jerzy Mielewski, Maciej Dowbor oraz gość specjalny - Kayah! W podziękowaniach widzimy przyjaciela Fundacji POLSAT - Krzysztofa Ibisza!
Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, ich reżyserami Vladimir Tarasiuk i Armin Kurasz, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 35 610 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 218 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 237 780 433, 77 złotych.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl