Całkowity dochód z emisji bloku reklamowego „Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem”, za pośrednictwem Fundacji Polsat, zostanie przekazany najbardziej potrzebującym szpitalom i instytucjom zaangażowanym w walkę z epidemią.
Emisja specjalnego bloku reklamowego odbyła się w czwartek, 2 kwietnia o godz. 18:45, tuż przed głównym wydaniem „Wydarzeń”. Im więcej widzów obejrzało blok „Reklama na Ratunek”, tym więcej środków zostanie przekazanych na wsparcie lekarzy i pracowników szpitali. Bardzo dziękujemy wszystkim za udział!
- Chcemy pomóc tym, którzy są na pierwszej linii w walce z trwającą epidemią. 2 kwietnia o 18:45 możemy ponownie pokazać, że prosty gest ma wielką moc. Pamiętajmy, zostajemy w domu, oglądamy blok i pomagamy w walce z koronawirusem - zapowiadał Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji Polsat. - Dzięki temu każdy z nas, choćby w taki sposób, dołoży swoją cegiełkę do wsparcia tych, którzy są dzisiaj najodważniejsi, ale też najwięcej ryzykują - dodał.
Do wzięcia udziału w akcji i obejrzenia bloku reklamowego „Reklama na Ratunek - Razem w walce z koronawirusem” zachęcały spoty z udziałem Bogdana Rymanowskiego, dziennikarza Polsat News, prowadzącego główne wydanie „Wydarzeń”, a także programy „Gość Wydarzeń” oraz „Wydarzenia i Opinie”.
Takie spoty były emitowane od piątku 27 marca, we wszystkich kanałach Grupy Polsat, w serwisie IPLA, w internecie oraz w mediach społecznościowych.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 36 011 małych pacjentów i wsparła finansowo 1 222 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 239 017 013,55 złotych.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl