Pomimo okresu wakacyjnego Polsat News nie zwalniał tempa. Udziały stacji na poziomie 2,1% w grupie wszystkich badanych oraz 1,94% w grupie 16-49, oznaczają wzrosty odpowiednio o 72% oraz aż o 140% w porównaniu z wynikami z sierpnia 2019. W konsekwencji z miesiąca na miesiąc zmniejsza się różnica pomiędzy Polsat News a konkurencję w grupie komercyjnej. Różnica w udziałach pomiędzy Polsat News a kolejnym pojawiającym się w zestawieniu kanałem TVP Info wyniosła w sierpniu już zaledwie 0,21 punktu procentowego.
- Cieszę się, że coraz więcej widzów wybiera właśnie Polsat News. I najważniejsze jest to, że ma to charakter ciągły. Od wielu miesięcy cały czas zyskujemy kolejnych widzów - mówi Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystki Telewizji POLSAT. - Polsat News to jedyne miejsce w telewizji, gdzie możliwa jest swobodna wymiana poglądów przez przedstawicieli wszystkich stron sceny politycznej w Polsce. To dzięki nam widzowie mają dostęp do najszerszego spektrum informacji. My nie oceniamy, nie kreujemy rzeczywistości. Pokazujemy ją taką, jaka jest. Wyniki Polsat News pokazują, że tego właśnie oczekują widzowie - dodaje Dorota Gawryluk.
Serwis informacyjny „Wydarzenia” oglądało w sierpniu w Polsacie i Polsat News średnio 1,6 mln widzów co przełożyło się na 17% udziałów w grupie wszystkich badanych oraz 18,4% udziałów grupie wiekowej 16-49. Pozostałe wydania „Wydarzeń” cieszyły się również dużym zainteresowaniem widzów. Wydanie popołudniowe o godz. 15:50 śledziło w Polsacie i Polsat News średnio 1,1 mln widzów. Program jest liderem w trakcie nadawania. Z kolei wydanie o godz. 12:50 oglądało w sierpniu ponad 600 tysięcy. Natomiast „Wydarzenia wieczorne” o godz. 21:50 w Polsat News oglądało średnio 234 tysiące widzów. W trakcie emisji programu widzowie grupy komercyjnej spośród kanałów informacyjnych najchętniej wybierali Polsat News.