Polsat News, jako jedyna stacja informacyjna na rynku, mógł we wrześniu pochwalić się ponad dwukrotnym wzrostem (112%) udziałów w grupie 16-49 (wynik na poziomie 1,55%). Wśród wszystkich badanych stacja uzyskała 1,92% udziałów. W tym przypadku jest również niekwestionowanym liderem wzrostów. W ujęciu rok do roku udziały stacji wzrosły o 71%. Był to najlepszy wrzesień od początku istnienia kanału.
Według danych Nielsen Audience Measurement, aż 27% widowni Polsat News stanowią osoby w przedziale wiekowym 25-49. Zarówno TVN24 jak i TVP Info mają znacznie mniejszy odsetek widzów w tej grupie wiekowej, odpowiednio 20% i 14%.
Polsat News, spośród stacji informacyjnych, cieszy się również największym zainteresowaniem abonentów Cyfrowego Polsatu. Tutaj udział w grupie 16-49, w pierwszym tygodniu października, wyniósł aż 5,4%. To prawie dwukrotnie więcej niż łączne udziały dwóch kolejnych kanałów informacyjnych w zestawieniu.