Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat
6 grudnia to przedsmak magii Bożego Narodzenia i pierwsze prezenty, które dzieci znajdują o poranku obok swoich łóżek. Od siedemnastu lat to również dzień, w którym każdy z nas, kto włączy o godz. 18:45 Polsat, przywdziewa niewidzialną, czerwoną czapkę Świętego Mikołaja i pomaga chorym dzieciom – podopiecznym Fundacji Polsat. A to wszystko oczywiście za sprawą Mikołajkowego Bloku Reklamowego, organizowanego przez Telewizję POLSAT i Biuro Reklamy Polsat Media. Podczas dotychczasowych szesnastu edycji udało się zebrać ponad 20 milionów złotych! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci.
Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat będą emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia, zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Autorzy spotu pokazują w nich, że każdy z nas ma magiczną moc pomagania w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci. W produkcji widzowie zobaczą wyjątkowe, animowane renifery, przygotowane przez studio Orka. W nagraniach wzięła udział także wraz ze swoją mamą 6-letnia Maja, podopieczna Fundacji Polsat.
Oczywiście nie mogło zabraknąć Świętego Mikołaja, w którego rolę w tej edycji wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. W spotach zachęcających do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego biorą udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji POLSAT oraz Jarosław Gugała, jeden z najbardziej znanych i lubianych dziennikarzy Telewizji POLSAT.
Wyświetl ten post na Instagramie.
- Włącz Polsat szóstego grudnia o godzinie 18:45. Ten prosty gest już od siedemnastu lat ma niesamowitą moc. Dzięki niemu Fundacja Polsat może wspierać między innymi leczenie i rehabilitację swoich podopiecznych. Za tę ogromną pomoc dziękujemy wszystkim widzom, którzy co roku tak licznie zasiadają przed telewizorami, żeby obejrzeć Mikołajkowy Blok Reklamowy. W tej edycji mamy drobną zmianę: nasz etatowy Mikołaj – Pan Krzysztof Kowalewski - który jest z nami od samego początku, wybrał się na krótki „urlop”. Ale znalazł idealne zastępstwo: swojego przyjaciela, Piotra Gąsowskiego – mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem – Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Dodatkowo akcja będzie komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją prawie 37 tys. małych pacjentów i wsparła finansowo 1 725 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 250 501 703,59 złotych.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl
„Mikołajkowy Blok Reklamowy” w niedzielę 6 grudnia o godz. 18:45 w Telewizji POLSAT.