2020-12-06

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2020. Bardzo dziękujemy!

Za nami siedemnasta edycja dobroczynnej akcji z udziałem widzów Polsatu. Prosty gest ma wielką moc! Każdy, kto oglądał Mikołajkowy Blok Reklamowy w niedzielę 6 grudnia o godz. 18:45, stał się jednym z darczyńców. Całkowity dochód, obliczany na podstawie wyników oglądalności, zostanie przekazany na leczenie i rehabilitację podopiecznych Fundacji Polsat. Przez 24 lata objęła ona swoją pomocą ponad 36 tys. dzieci.

Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat

Wspólne oglądanie Polsatu 6 grudnia o godz. 18:45 to tradycja podtrzymywana w wielu domach w całej Polsce. Akcja organizowana przez Telewizję POLSAT i Biuro Reklamy Polsat Media co roku cieszy się ogromnym zainteresowaniem. Mikołajkowy Blok Reklamowy w 2019 roku przyciągnął przed telewizory 5 milionów widzów, co przełożyło się na kwotę ponad 1,2 miliona złotych. Podczas dotychczasowych szesnastu edycji udało się zebrać ponad 20 milionów złotych! Kwota ta w całości została przekazana na leczenie i rehabilitację małych pacjentów.

Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat były emitowane specjalnie przygotowane ogłoszenia, które zachęcały widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci.

W siedemnastej edycji w rolę Świętego Mikołaja wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. W spotach zachęcających do udziału w akcji wzięli udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji POLSAT oraz Jarosław Gugała, jeden z najbardziej znanych i lubianych dziennikarzy Telewizji POLSAT.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Fundacja Polsat (@fundacjapolsat)

Mikołajkowy Blok Reklamowy w specjalnie przygotowanych klipach wsparli także między innymi Karolina Gilon, Małgorzata Socha, Joanna Liszowska, Aneta Zając, Katarzyna Skrzynecka, Viki Gabor, Maciej Dowbor, Kacper Kuszewski, Jerzy Mielewski, a także Edyta Zając i Michał Bartkiewicz.

Kampania została zrealizowana przez Telewizję POLSAT. Producentem spotów był Krzysztof Hansz, a reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka. Dodatkowo akcja była komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.

Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 37 762 małych pacjentów i wsparła finansowo 2 635 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 257 068 233,87 złotych.

Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl