Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat
Specjalny blok reklamowy wyemitowany 6 grudnia o godz. 18:45, z którego cały dochód będzie przekazany na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat - obejrzało 6 806 157 widzów. Doskonała oglądalność znalazła swoje odzwierciedlenie w wysokich udziałach stacji w obu grupach audytoryjnych. Średnio w grupie 4+ było to 37,3% udziałów, a w grupie 16-49 aż 41,3% (wyniki live)!
Według wstępnych szacunków zebrano kwotę 1.574.464,49 złotych, prawie o jedną trzecią więcej niż w 2019 roku. To wielki sukces akcji przeprowadzonej przez Telewizję POLSAT i Polsat Media. Cała kwota zostanie przekazana na leczenie i rehabilitację chorych dzieci - podopiecznych Fundacji Polsat
Wyświetl ten post na Instagramie.
Wdzięczne za okazaną pomoc dzieci przesyłają swoje podziękowania do firm: Bank Millennium S.A., BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego Sp. z o.o., Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Coca Cola Services, Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A., Garmin Polska Sp. z o.o., Grupa Maspex Sp. z o.o. S.K.A., Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Neoidea Sp. z o.o., Nestle Polska S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Oponeo.pl S.A., Pepsi-Cola Bottlers Poland Sp. z o.o., Platforma Vivus Sp. z o.o., Polkomtel Sp. z o.o., PZU S.A., Santander Bank Polska S.A., Suempol Sp. z o.o., Tarczyński S.A., Tesco Polska Sp. z o.o., Vinted UAB, Volkswagen Group Polska Sp. z o.o., Zakłady Tłuszczowe Kruszwica S.A., Żabka Polska sp. z o.o.
- Już od siedemnastu lat Mikołajkowy Blok Reklamowy niesie ogromne wsparcie wszystkim potrzebującym pomocy dzieciom. Ogromne dziękuję, że tak liczne grono widzów w ten niedzielny wieczór o 18:45 założyło niewidzialną czerwoną czapkę Świętego Mikołaja i włączyło Polsat. To dzięki Waszej obecności i zaangażowaniu na buźkach naszych podopiecznych zawita uśmiech - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.
Wyświetl ten post na Instagramie.
Od 21 listopada w Polsacie oraz stacjach Grupy Polsat widzowie mogli zobaczyć specjalnie przygotowane ogłoszenia, zachęcające do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego. Autorzy spotu pokazywali w nich, że każdy z nas ma magiczną moc pomagania w myśl prostej zasady: im więcej będzie nas przed telewizorami, tym większą kwotę zbierzemy dla potrzebujących dzieci. W produkcji występowały wyjątkowe, animowane renifery. W nagraniach wzięła udział także wraz ze swoją mamą 6-letnia Maja, podopieczna Fundacji Polsat.
Oczywiście nie mogło zabraknąć Świętego Mikołaja, w którego rolę w siedemnastej edycji wcielił się Piotr Gąsowski, prowadzący show „Twoja Twarz Brzmi Znajomo”. W spotach zachęcających do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego brali udział także Dorota Gawryluk, Dyrektor Pionu Informacji i Publicystyki Telewizji Polsat oraz Jarosław Gugała, jeden z najbardziej znanych i lubianych dziennikarzy Telewizji Polsat.
Kampania została zrealizowana przez Telewizję Polsat. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, a reżyserem - Maciej Kozłowski, natomiast animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Dodatkowo akcja była komunikowana w telewizji internetowej IPLA, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat i Fundacji Polsat.
Fundacja Polsat to jedna z największych organizacji pozarządowych działających na terenie Polski, od dwudziestu dwóch lat kieruje swoją pomoc do chorych dzieci i ich rodziców. Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą 37 762 małych pacjentów i wsparła finansowo 2 635 szpitali i ośrodków medycznych w całym kraju, które zostały wyremontowane lub wyposażone w nowoczesny sprzęt medyczny. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd 257 068 233,87 złotych.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl