- Chcemy rozwijać nasze relacje z obecnymi czy przyszłymi gwiazdami i wykorzystywać do tego potencjał całej naszej Grupy. Celem jest zbudowanie modelu, w którym nasza współpraca będzie długofalowa i maksymalnie szeroka i nie będzie ograniczona do obecności artysty czy prezentera wyłącznie w danym programie - mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji POLSAT.
Polsat Talenty swoją działalność będzie rozwijać między innymi dzięki współpracy z Telewizją Polsat (nadawcą ponad 30 kanałów telewizyjnych), telewizją internetową IPLA, Interią czy Biurem Reklamy Polsat Media. Wśród najważniejszych partnerów Grupy są również Stowarzyszenie Program Czysta Polska i Fundacja Polsat.
Pracami Polsat Talenty pokieruje Katarzyna Wajda, która została Prezesem Zarządu spółki i będzie tę funkcję łączyła z wykonywaniem obowiązków Zastępcy Dyrektor Programowej Telewizji POLSAT. W zarządzie Polsat Talenty zasiada również w randze Wiceprezesa Janusz Sabaj, który był m.in. współtwórcą pierwszego w Polsce działu współpracy z gwiazdami w ramach Aliganza Fashion Agency.
- Za każdą gwiazdą stoi zespół profesjonalistów, którzy kształtują jej medialny wizerunek, opracowują i realizują strategię marketingową, zabiegają o kontrakty reklamowe. W Polsat Talenty wykorzystując potencjał Grupy, będziemy mogli zaoferować gwiazdom - czy to obecnym, czy przyszłym - jeszcze więcej możliwości współpracy - wyjaśnia Katarzyna Wajda. - Przygotowywane przez nas strategie będą dotyczyły zarówno obecności gwiazd w ponad trzydziestu kanałach Telewizji Polsat, jak również ich szeroko rozumianej działalności medialnej - dodaje Janusz Sabaj.
Wśród najważniejszych zadań spółki Polsat Talenty znajdzie się m.in. zarządzanie budżetem niezbędnym do realizacji strategii dla osób już współpracujących z Telewizją POLSAT. Kolejny kluczowy cel to poszukiwanie i pozyskiwanie nowych talentów. W pierwszej kolejności zostaną uregulowane zasady współpracy stacji z jej najważniejszymi i najpopularniejszymi prezenterami.