„Polsat - to najlepsze emocje, treści i produkcje - rozrywka, sport, filmy, seriale, programy i najbardziej rzetelne informacje. Dzięki rodzinie kanałów Polsatu nasi widzowie mogą cieszyć się kontentem i przeżywać emocje, jakie się z nim wiążą. Wprowadzamy całkowicie nową identyfikację wizualną zarówno Polsatu głównego, jak i kanałów tematycznych - tak, aby widz wiedział, że są to kanały z jednej Grupy i że oferują najlepsze treści, które można oglądać na różne sposoby w dowolnie wybranym przez siebie miejscu i czasie” - mówi Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Członek Zarządu Telewizji Polsat Sp. z o.o., Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Polsat Plus.
Wszystkie logotypy oraz elementy graficzne strategicznych marek Grupy Polsat Plus są z tej samej rodziny i są do siebie podobne, dlatego dokładnie w ten sam sposób zmienia się wizualizacja stacji tematycznych.
„Nowe i wspólne dla wszystkich marek Grupy Polsat Plus hasło: „Wybierz swoje wszystko” idealnie oddaje, wszechstronną, różnorodną i doskonale dopasowaną do indywidualnych potrzeb każdego widza, ofertę programową Telewizji Polsat i jej kanałów” - dodaje Katarzyna Wyszomirska-Wierczewska, Członek Zarządu Telewizji Polsat Sp. z o.o., Dyrektor Komunikacji Marketingowej Grupy Polsat Plus.
Zmiany identyfikacji objęły kluczowe stacje tematyczne:
Polsat News, Super Polsat, Polsat Play, Polsat Cafe, Polsat Games, Polsat Rodzina, Polsat Doku, Polsat Film, Polsat Seriale, Polsat 1 oraz Polsat 2 oraz wszystkie kanały sportowe, czyli Polsat Sport, Polsat Sport News, Polsat Sport Extra, Polsat Sport Fight, Polsat Sport Premium 1 i Polsat Sport Premium 2.