2021-12-08

Mikołajkowy Blok Reklamowy 2021: 5,5 miliona widzów!

Fundacja Polsat otrzyma dla podopiecznych ponad 1,6 miliona złotych. To prawie 55 tysięcy złotych więcej niż w 2020 roku. Już po raz osiemnasty widzowie pomogli chorym dzieciom oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy. Akcja organizowana przez Telewizję POLSAT i Biuro Reklamy Polsat Media cieszyła się ogromną popularnością. Przez wszystkie lata udało się zebrać ponad 22 miliony złotych.

Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat

Wyjątkowy jubileusz Fundacji Polsat
Akcja organizowana w dniu jubileuszu 25-lecia Fundacji Polsat była wyjątkowa. Widzowie licznie zdecydowali się, aby 6 grudnia, tuż przed „Wydarzeniami” obejrzeć ten specjalny blok reklamowy. Do oglądania zachęcało szerokie grono gwiazd i artystów, a w spocie mogliśmy zobaczyć historię o św. Mikołaju opowiedzianą oczami dzieci, bo to one są dla Fundacji najważniejsze.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Fundacja Polsat (@fundacjapolsat)

Podziękowania dla firm
Dziękujemy wszystkim firmom, które zdecydowały się wesprzeć naszą coroczną inicjatywę! Szczególne podziękowania kierujemy do firm: Allegro, Asseco, Bank Credit Agricole, Cinkciarz.pl Marketing Sp. z o.o. Spółka komandytowa, Colian Sp. z o.o., Cyfrowy Polsat S.A, De'Longhi Polska Sp. z o.o., Electrolux Poland Sp. z o.o., eobuwie.pl S.A., Euro-net Sp. z o.o., FHP Vileda Sp. z o.o., Garmin Polska Sp. z o.o. , Grupa Pracuj S.A., Grupa Maspex Sp. z o.o., IKEA, ING Bank Śląski S.A., Jeronimo Martins Dystrybucja, Lidl Sp. z o.o. sp. k., Mars Polska Sp. z o.o., McDonalds Polska Sp. z o.o., Media Expert, Media Saturn Holding Polska Sp. z o.o., Natur Produkt Zdrovit Sp. z o.o., Netia S.A., NIVEA Polska Sp. z o.o., Oponeo.pl S.A., Pepsi-Cola General Bottlers Poland Sp. z o. o., Polkomtel Sp. z o.o., Procter&Gamble DS Polska Sp. z o.o., PKN Orlen S.A., Santander Bank Polska S.A., Tarczyński S.A., Tchibo Warszawa Sp. z o.o., Totalizator Sportowy Sp. z o.o., Towarzystwo Ubezpieczeń i Reasekuracji „Warta” Spółka Akcyjna, Żabka Polska Sp. z o.o.

Liczne wsparcie akcji
- W imieniu Telewizji Polsat i Biura Reklamy Polsat Media chciałbym podziękować widzom oraz wszystkim reklamodawcom, którzy tak licznie zdecydowali się wesprzeć tę akcję. Bez nich ten sukces nie byłby możliwy. W tym roku podczas Mikołajkowego Bloku Reklamowego wyemitowaliśmy, aż trzydzieści dziewięć spotów reklamowych. Dzięki temu wsparcie uzyska jeszcze więcej potrzebujących dzieci - mówi Stanisław Janowski, Prezes Zarządu Telewizji POLSAT.

Nowe wyzwania w myśl hasła „Jesteśmy dla dzieci”
- Dziękujemy za tak wielkie zaangażowanie widzów i pomoc oraz coraz liczne grono gwiazd, które wsparły akcje. W tym roku świętujemy nasze dwudziestopięciolecie. Jednak patrzymy już w przyszłość. Co roku podnosimy poprzeczkę i chcemy pomagać większej liczbie dzieci. Przed nami kolejne wyzwania, oczywiście w myśl naszego hasła - „Jesteśmy dla dzieci” - mówi Krystyna Aldridge-Holc, Prezes Fundacji Polsat.

Gwiazdy zaangażowane w kampanię
Spoty zachęcające widzów do obejrzenia Mikołajkowego Bloku Reklamowego były emitowane na antenach Grupy Polsat Plus od 22 listopada. W postać Świętego Mikołaja - podobnie jak w 2020 roku - wcielił się Piotr Gąsowski. W kampanii można było zobaczyć również krótkie spoty, w których wystąpili cenieni dziennikarze i znani artyści wspierający Fundację Polsat: Dorota Gawryluk, Jarosław Gugała, Michał Szpak, Sławomir, Wojciech Błach i Patryk Cebulski. W nagraniach wzięły udział również dzieci, w tym podopieczne Fundacji Polsat 12-letnia i 4-letnia Karolinka. Akcja była dodatkowo komunikowana w Internecie, radiu MUZO.FM, na nośnikach DOOH oraz na profilach społecznościowych Grupy Polsat Plus i Fundacji Polsat, gdzie do wsparcia akcji zaangażowała się cała plejada gwiazd Polsatu, a także dziennikarze Polsat News i Polsat Sport.

 
 
 
 
 
Wyświetl ten post na Instagramie
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Post udostępniony przez Fundacja Polsat (@fundacjapolsat)

O Fundacji Polsat
Fundacja Polsat jest pierwszą fundacją powołaną przez telewizję komercyjną, która już od 25 lat pomaga dzieciom. Dofinansowuje ich leczenie i rehabilitację. Remontuje także oddziały dziecięce w całej Polsce, kupuje najnowocześniejszy sprzęt medyczny, z którego korzystają dzieci przebywające w szpitalach. Każdego dnia, podopieczni Fundacji mogą liczyć na znacznie więcej niż tylko wsparcie finansowe. Pracownicy Fundacji spędzają wiele godzin na czytaniu listów oraz prowadzeniu rozmów z rodzicami chorych dzieci towarzysząc w ich codzienności.

Do dziś Fundacja objęła swoją pomocą prawie 40 000 małych pacjentów i wsparła finansowo ponad 2600 szpitali i ośrodków medycznych, a także szkoły, przedszkola i ośrodki pieczy zastępczej w całym kraju. W sumie na cele statutowe Fundacja przekazała dotąd prawie 265 milionów złotych.

Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl