Jednak można mieć wszystko!
Nowa kampania jest prowadzona w telewizji, internecie i stacjach radiowych. Spot reklamowy powstał dzięki współpracy marki Polsat Box z agencją Freudschaft (wcześniej Scholz & Friends). Przenosi on widzów do domu, w którym ojciec próbuje pocieszyć smutną córeczkę. Dziewczynka usłyszała od koleżanki, że nie można mieć wszystkiego. Z tą opinia nie zgadzają się rodzice. Tata, w którego rolę niezmiennie wciela się Jacek Braciak, oprowadza ją oraz widzów po kolejnych pokojach, pokazując, że w bogatej ofercie Polsat Box można jednak mieć wszystko. Każdy znajdzie tu ulubioną rozrywkę i może ją oglądać, gdzie chce oraz na czym chce. Szczęśliwe dziecko podsumowuje, że tata zawsze ma rację. A wdzięczna żona dodaje - rządzisz!
W ramach kampanii prowadzonej w telewizji, internecie i lokalnych stacjach radiowych wykorzystywany jest m.in. spot reklamowy w dwóch wersjach - 45-sekundowej oraz 30-sekundowej.
Co zawiera Pakiet podstawowy M Sport?
To 79 różnorodnych kanałów dla całej rodziny wzbogaconych o stacje: Polsat Sport Premium z Ligą Mistrzów UEFA, Eleven Sports z m.in. włoską Serie A TIM, hiszpańską LaLiga Santander i wyścigami Formula 1® oraz promocyjnie CANAL+ SPORT3 i 4 z PKO BP Ekstraklasą za 0 zł.
Twórcy kampanii
Za kreację kampanii odpowiada Agencja Freundschaft, za produkcję TFP Mariusz Matwiejczuk, za postprodukcję wideo Televizor, a za postprodukcję audio Ztudio&Burza. Spot wyreżyserował Piotr Janowski.