Polsat Box Go nie działa za granicą
Serwis Polsat Box Go jest dostępny za granicą, ale tylko w wybranych krajach. Dla użytkowników z zagranicy w ofercie są również dedykowane pakiety. Aby potwierdzić, czy możesz korzystać z usługi w swoim kraju - skontaktuj się z pomocą techniczną pisząc na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza na stronie pomoc.polsatboxgo.pl
Polsat Box Go nie można oglądać za darmo
Serwis Polsat Box Go jest dostępny po wykupieniu dostępu. Jeżeli chcesz oglądać programy i seriale telewizji POLSAT za darmo, skorzystaj z serwisu Polsat Go na przykład wchodząc na polsatgo.pl
Polsat Box Go nie ma na SMART TV
Jeżeli nie widzisz aplikacji Polsat Box Go na swoim telewizorze, być może nie spełnia on wymagań technicznych usługi.
Polsat Box Go jest dostępny na urządzeniach typu Connected TV:
- urządzeniach z systemem Android TV
- urządzeniach z systemem Apple TV
- telewizorach Samsung Smart TV z roczników 2017-2021
- telewizorach LG Smart TV z roczników 2018-2021 (tylko modele UHD)
Aplikacje na wybrane Smart TV innych producentów mają pojawiać się w sklepach w najbliższym czasie, a informacje o tym będą uzupełniane w serwisie polsatboxgo.pl.
Polsat Box Go jest też dostępny na dekoderach Polsat Box (EVOBOX PVR, EVOBOX HD, EVOBOX Lite, EVOBOX IP, EVOBOX STREAM, polsat box 4K).
Polsat Box Go nie działa na TV
Jeżeli wcześniej serwis działał poprawnie, ale teraz masz problemy z dostępem, być może, jak większość urządzeń elektronicznych, potrzebuje restartu. Rozłącz telewizor z funkcją SMART lub/i dekoder. Jeżeli to nie pomoże, a problem będzie się utrzymywał - skontaktuj się z pomocą techniczną pisząc na adres pomoc@polsatboxgo.pl lub skorzystaj z formularza na stronie pomoc.polsatboxgo.pl
Polsat Box Go: nie mogę dodać karty
Kupując wybrany pakiet, możesz zdecydować się na opłatę kartą, podpinając ją do ewentualnych kolejnych płatności. Jeżeli masz problem z podpięciem karty – sprawdź ponownie wprowadzane dane, w tym datę ważności karty.
Jeżeli wcześniej do płatności była podpięta karta, którą chcesz wymienić, usuń dotychczasową kartę wchodząc na polsatboxgo.pl -> zaloguj się -> Moje Zakupy -> Formy płatności -> Usuń kartę. Następnie wybierz produkt, który chcesz kupić oraz metodę płatności „Karta” i podaj dane karty. Po ukończeniu transakcji dane karty zostaną przypisane do konta Polsat Box Go.
Jeżeli nadal nie możesz prawidłowo dodać karty do płatności - skontaktuj się z pomocą techniczną.
Polsat Box Go: nie pamiętam hasła
Przypisany do użytkownika adres e-mail, jak również hasło, możesz zmienić w panelu użytkownika na polsatboxgo.pl lub w aplikacjach mobilnych. Jeżeli nie pamiętasz ani adresu, ani hasła - skontaktuj się z pomocą techniczną.
Polsat Box Go: „Nie możesz obejrzeć materiału na tym urządzeniu. Limit urządzeń został przekroczony”
Jeżeli zobaczysz taki komunikat, oznacza to, że ktoś, korzystając z twojego konta, odtwarza już materiały na innym urządzeniu. Jeżeli robisz to ty - przerwij tamtą sesję, zanim uruchomisz nową na innym komputerze, telefonie lub telewizorze.
Jeżeli nie wiesz, kto może równocześnie z tobą korzystać z konta, najlepiej zresetuj swoje hasło na wypadek, gdyby ktoś przejął twoje hasło.
Polsat Box Go: nie udało się dokonać płatności
Taki komunikat oznacza, że proces płatności został przerwany lub zakłócony. Sprawdź, czy twoje konto zostało obciążone, jeżeli nie, dokonaj ponownie płatności. Jeżeli na koncie widzisz poprawną transakcję, a pojawił się komunikat o błędzie płatności - skontaktuj się z pomocą techniczną.