Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat
W spocie reklamowym wzięły udział gwiazdy stacji, przyjaciele Fundacji Polsat. Wśród nich aktor i prowadzący „Twoja Twarz Brzmi Znajomo” Piotr Gąsowski w roli Mikołaja oraz komentator sportowy i prowadzący „Ninja Warrior Polska” Jerzy Mielewski.
Do udziału w spocie przestawiającym działania Fundacji Polsat tradycyjnie zostali zaproszeni także wspierający ją od lat dziennikarze: Dorota Gawryluk i Jarosław Gugała. Blok jest emitowany tuż przed głównym wydaniem programu „Wydarzenia”.
W nagraniu wzięli też udział podopieczni Fundacji Polsat, Lenka i Kacper. Na nagraniu wszystkim towarzyszą wspaniałe, choć generowane cyfrowo, renifery z zaprzęgu Świętego Mikołaja.
Spot ilustruje, ile pracy wkładają specjaliści w ratowanie życia i poprawianie stanu zdrowia chorych dzieci, a także jak dzielnie walczą one same. Widzowie, oglądając Mikołajkowy Blok Reklamowy, dokładają się do finansowania potrzeb medycznych podopiecznych Fundacji Polsat.
Nagrania klipów zrealizowano m.in. w Centrum Chorób Rzadkich im. Fundacji Polsat w Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie. Producentem spotów jest Krzysztof Hansz, reżyserem Maciej Kozłowski, a animacje do głównego spotu przygotowało Studio Produkcyjne Orka.
Mikołajkowy Blok Reklamowy 6 grudnia o godz. 18:45 w Telewizji POLSAT.
Wyświetl ten post na Instagramie
Mikołajkowy Blok Reklamowy we wtorek 6 grudnia o godz. 18:45 w Polsacie.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl