Fundacja Polsat na Instagramie - @fundacjapolsat
Dwie dekady pomocy
Jarosław Gugała jest ambasadorem akcji Mikołajkowy Blok Reklamowy od jej startu. - To już dwadzieścia lat. Co roku robimy to inaczej. Co roku pojawiają się reżyserzy, którzy mają swoje własne pomysły na to, jak to wszystko zrealizować. Zmienia się technika telewizyjna, więc ja zawsze powtarzam, że akcje taka jak ta, to historia techniki telewizyjnej - opowiada dziennikarz.
Wspólny mianownik
Czym różnił się dzień 6 grudnia w Polsacie na przestrzeni lat? - Gdyby przejrzeć te wszystkie Mikołajkowe Bloki Reklamowe rok po roku, to będziemy widzieli, że jest inne światło, inne kamery, inne efekty, które można zrealizować. Dziś i dwadzieścia lat temu wspólne jest tylko jedno: to dobre serce i chęć pomocy dzieciakom. Natomiast cała reszta z roku na rok się zmienia i pokazuje jak wielki postęp w telewizji w tym czasie się dokonał - mówi Jarosław Gugała.
Siła wspomnień
Jak mówi ceniony dziennikarz, trudno jest wybrać lub wskazać konkretne pamiętne momenty czy realizacje. - Zapamiętuje się ludzi. Konkretne osoby, dzieci, które się pojawiały przy tej okazji i osobiście można było je poznać. I właśnie to jest coś, co zostaje - podkreśla. - Nie potrafię wybrać jednej mojej ulubionej edycji, bo one wszystkie są częścią tego samego. Natomiast mogę powiedzieć, że jest to coś bardzo ważnego dla każdej z osób, które w tym uczestniczą. I ja z perspektywy tych dwudziestu lat doświadczenia, które już dźwigam na swoich barkach, wiem, że to jest coś bardzo dobrego - podsumowuje w rozmowie z POLSAT.PL.
Mikołajkowy Blok Reklamowy w środę 6 grudnia o godz. 18:45 w Polsacie.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl