Drobny wysiłek, wielka pomoc
- To jest po prostu coś bardzo dobrego. Coś, co Telewizja Polsat stworzyła, żeby pomagać dzieciakom, które być może w inny sposób nie dostałyby pomocy, a bardzo jej potrzebują - mówi Jarosław Gugała o Mikołajkowym Bloku Reklamowym. - To dla nich szansa na powrót do zdrowia, na lepsze życie, żeby mogły coś od nas dostać. A dla widzów w sumie żaden wysiłek. Odrobina dobrej woli, świadomości, solidarności - podkreśla dziennikarz w rozmowie z POLSAT.PL.
Zauważyć potrzeby
Akcja to również zwrócenie uwagi widzów, jak można i powinno się pomagać innym, w co z chęcią angażują się serwisy i kanały informacyjne Polsatu. - Przy tej okazji uwrażliwiamy ludzi. Pokazujemy, jak bardzo wiele dzieci potrzebuje i wymaga tej pomocy. Że nie można mieć zamkniętych oczu, idąc przez ten świat. Trzeba dostrzegać innych, szczególnie tych maluczkich, którzy są w pełni od nas uzależnieni i im oddać odrobinę serca niewielkim wysiłkiem. Po prostu siadając przed telewizorem - mówi Jarosław Gugała.
Mikołajkowy Blok Reklamowy w środę 6 grudnia o godz. 18:45 w Polsacie.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl