Widzowie w akcji
Mimo upływu czasu akcja cieszy się stale olbrzymim powodzeniem, a kolejne edycje gromadzą liczną widownię, co przekłada się na większą pomoc dla Fundacji Polsat. Zdaniem Ewy Wachowicz, siła akcji Polsatu tkwi w prostocie. - Wystarczy oglądać Mikołajkowy Blok Reklamowy, aby pomagać chorym dzieciom - wyjaśnia w rozmowie z POLSAT.PL.
Radość pomagania
- W dodatku pomaganie sprawia ogromną satysfakcję. Jesteśmy ostatnio bardzo zabiegani i w tym zabieganiu czasem brakuje nam czasu na pomaganie. A jednak mamy w sobie dobro i chcemy pomagać. Pomaganie przez Mikołajkowy Blok Reklamowy jest łatwe. Myślę, że dlatego akcja osiąga tak duży sukces. Liczę, że w tym roku będzie kolejny rekord - mówi Ewa Wachowicz, zachęcając widzów do dołączenia się do akcji.
Mikołajkowy Blok Reklamowy w piątek 6 grudnia o godz. 18:45 w Polsacie.
Więcej informacji o działaniach Fundacji Polsat - www.fundacjapolsat.pl