Oglądalność na wysokim poziomie
Najnowszą edycję spektakularnego muzycznego formatu oficjalnie uznajemy za rozpoczętą. - Długo na to czekałem. Za długo, ale warto było! Legendarny program powraca - przywitał widzów Maciej Rock.
Według danych Nielsen Audience Measurement „Must Be The Music” osiągnął udziały 9,4 proc.w grupie rozliczeniowej 16-59 i 9,3 procent w grupie ogólnej 4+.
W grupie 4+ zatem Polsat był stacją numer 1, a widzowie wybrali właśnie MBTM w paśmie emisji programu, gdzie średnia oglądalność minutowa wyniosła 1 080 625.
Konkurencja bez szans
Na uwagę zasługuje również fakt, że wśród formatów rozrywkowych, w których dominuje muzyka, w relatywnie młodej grupie wiekowej 25-39, udziały wyniosły blisko 11%. Dla porównania show „Mam Talent!” osiągnął 9,2%, zaś „The Voice Kids” zanotował 6,0% udziału we wspomnianej grupie wiekowej.
Świetny start „Must Be The Music” świadczy o przywiązaniu publiczności do uwielbianego programu oraz o zaciekawieniu widowni odświeżoną odsłoną znanego tytułu, z zupełnie nowym gwiazdorskim składem jurorskim.
Kolejna muzyczna uczta i wspólne poszukiwanie śpiewających talentów w piątek 14 marca.
„Must Be The Music” w piątek od godz. 19:55 w Polsacie.
Oficjalny profil „Must Be The Music” na Instagramie - @mustbethemusic.polsat