Większa widownia 2. odcinka
Według danych Nielsen Audience Measurement program osiągnął najwyższe udziały w paśmie nadawania, w godz. 19:55 - 22:01, odpowiednio 9,94 proc. w grupie ogólnej oraz 9,72 proc. w grupie komercyjnej (porównawczo w 4+: TVN: 5,43 proc., TVP1 7,70 proc., TVP2 6,52 proc. oraz w 16-59: TVN: 7,73 proc., TVP1: 4,97 proc., TVP2: 4,98 proc.). Program „Must Be The Music” uzyskał tym samym udziały na poziomach 9,7 proc. w grupie rozliczeniowej 16-59 i 9,9 proc. w grupie ogólnej 4+ przy średniej oglądalności minutowej w tej grupie na poziomie 1, 173 mln, co przewyższyło wyniki premierowe. W poprzedni piątkowy wieczór program zanotował udziały odpowiednio: 9,4 proc. w grupie komercyjnej 16-59 i 9,3 proc. w grupie 4+, a także średnią oglądalność minutową w paśmie emisji równą 1,081 mln.
Rosnące zainteresowanie programem
Wyższe wyniki oglądalności drugiego odcinka powracającego po dziewięciu latach na antenę Polsatu programu w stosunku do odcinka pierwszego świadczą o sukcesywnie rosnącej widowni formatu muzycznego oraz wzrastającym zainteresowaniu i zaciekawieniu zmaganiami różnorodnych wykonawców, którzy kochają muzykę.
„Must Be The Music” w piątek od godz. 19:55 w Polsacie.
Oficjalny profil „Must Be The Music” na Instagramie - @mustbethemusic.polsat